Címkék

Utolsó kommentek

  • Leaxe: Megnéztük az első titán durranáskor. Scoutra is kapnak. "If any Scout or Battle Titan formation is destroyed, then any friendly formations within line of sight receive one blast marker." MeyilKree... (2015.10.28. 08:47) A titánok harca
  • Bulba: Bár nem néztem meg most a sereglistákat, de úgy rémlik, hogy az AM-nél csak battle titan kilövése után kap a többi line of sight-ban álló formáció blast markert. A Warhound viszont scout titan... (2015.10.28. 05:06) A titánok harca
  • MeyilKree: Azonnali betűméretnövelést követelek, mert olvashatatlan telefonon és tableten is! A képek jók viszont! ;) (2015.10.27. 22:59) A titánok harca
  • Sebitar: Ó jessz! Köszöntük!:) (2014.08.15. 18:55) Epic szabálykönyv magyarítás 2nd edition
  • Petrow: Nicey nice, köszönjük! (2014.08.15. 13:22) Epic szabálykönyv magyarítás 2nd edition
  • Utolsó 20

EPIC szabálykönyv javítás

2013.05.06. 17:19 | Bulba | Szólj hozzá!

Tisztelt Nagyérdemű!

Megtörtént a már közzétett EPIC: Armageddon magyar fordítás lektorálása, hála Comissar Holt kollégának.

Jelen bejegyzéssel elérhetővé vált a javítás, amit innen tölthettek le:

EPIC: Armageddon magyar fordítás, 2. javított kiadás

Eltekintve a nem kis számú félreütéstől és apróbb hejesirrássy hibáktól, az alábbi lényeges javítások történtek:

11. oldal: Őrködés (Overwatch): A formáció nem mozog, hanem lesben áll. Lehetővé teszi a formációnak, hogy az ellenséges formáció akcióját megzavarja azzal, hogy rálő. Nem választhatod ezt a lehetőséget, ha nincs meg a formáció koherenciája (lásd 1.2.1.).

11. oldal: Folyamatos tűz (Sustained Fire): A formáció nem mozog (még csak nem is fordul), de tud lőni egy +1 módosítóval. Nem választhatod ezt a lehetőséget, ha a nincs meg a formáció koherenciája.

15. oldal: Nyílt terep: az „Overwatch” parancsos gyalogság kap egy 5+-os fedezékmentőt, kivéve, ha a terep ennél jobb mentőt ad. Ennek az az oka, hogy a helyhez kötött gyalogságot nagyon nehéz észrevenni. Ne feledd, hogy az „Overwatch” felhasználásával a mentő megszűnik.

15. oldal: Páncélozott járművek: az a gyalogsági egység, amelyik talpa érinti a harcjármű talpát, -1 módosítóval támadhatók, azonban nem kapják meg a fedezékmentőt. Ez reprezentálja, hogy a harcjárművek mögött haladó vagy guggoló egységeket sokkal nehezebb eltalálni. 1DC-nyi járműhöz két talp csatlakozhat (a „normál” egységek 1DC-vel rendelkeznek).

18. oldal: 1.9.7. Törésvizsgálat: Miután a támadás teljesen véget ért, ellenőrizni kell, hogy a találat jelzőt kapott formáció megtört-e. A formáció megtörik, ha a találat jelzők száma meghaladja a formáció egységeinek számát, vagy egyenlő azokkal. Megjegyzendő, hogy a formációk nem törnek meg a támadások alatt, csak azok befejeződése után.

20. oldal: 1.10 OVERWATCH: Amely formáció „overwatch” akciót hajt végre, nem mozoghat, viszont lőhet, de mindezt az ellenfél fordulójában teszi. Valamely egyértelmű módon meg kell jelölni a formációt. Ne feledjük, hogy ha a formáció egységei több, mint 5 cm-re vannak egymástól, akkor „overwatch” akcióra nincs lehetőség, mivel a formáció felbomlott, ilyenkor előbb újra össze kell állniuk. Az „overwatch” akciós formáció rálőhet az ellenséges formációra, annak lépése befejezése után, mielőtt az megkezdené lövését, vagy a közelharcot.

21. oldal: 1.11. Kereszttűz: Azon formációk, melyek kereszttűzbe kerülnek, további veszteségeket szenvedhetnek el, mivel nehezen találnak ellene fedezéket.Ennek szemléltetésére a támadó kereszttűz bónuszokat kap a lövéshez.A kereszttűz bónusz akkor jár, ha két baráti egység közé húzott egyenes, legfeljebb 45 cm hosszú vonal keresztezi az ellenséges formáció egy egységét, vagy a formáció két egysége közt halad el.A kereszttűzhöz tiszta lővonalra van szükség, de nem muszáj minden formációban lévő fegyver hatósugarában lennie a megtámadottnak. A megtört, vagy march akciós formációk nem kaphatnak kereszttűz bónuszt és nem számítanak más egység kereszttüze szempontjából sem.

23. oldal: Az egység beléphet az ellenség ellenőrzött zónájába annak érdekében, hogy talpkapcsolatba kerüljön vele. A talpkapcsolat lehetővé teszi, hogy az egység a firefight értéke helyett a közelharci (close combat) értékével harcoljon. Ez az egyetlen alkalom, amikor egy egység beléphet az ellenség ellenőrzött zónájába (lásd a zónák ellenőrzésére vonatkozó szabályokat 1.7.3). Ne feledd, hogy a lentebb vázolt esetet kivéve, a rohamozó egység nem léphet olyan ellenséges egység ellenőrzött zónájába, mely nem része a célpontként megjelölt formációnak.

24. oldal: 1.12.6 TÁMOGATÓ TŰZ: Amennyiben a közelharcban részt vevő támadó vagy védekező egységeket nem pusztítják el maradéktalanul, lehetőség nyílik a közelharcban részt vevő ellenséges egységektől legfeljebb 15cm-en belül álló egységeknek támogató tűz leadására.

32. oldal: Titán-ölő (titan killer): A titán-ölő fegyver ellen a célpont semmilyen mentődobást vagy fedezékmentőt nem kap, még megerősített páncéllal sem. A harcigépek külön szabályok alá esnek, amikor eltalálja őket egy titán-ölő fegyver. Ebben szerepel, hogy sebezhetetlen mentővel sem dobható mentődobás, de helyesen dobható.

45. oldal: Az Epic csaták csak a legritkább esetben zajlanak az ellenfél elpusztításáért, leggyakrabban célpontok elfoglalásáért zajlik a küzdelem. Az egyes célpontokat felváltva helyezik el a játékosok, stratégiai besorolás dobást követően. A dobást nyerő rakhatja fel az elsőt. Ez az objektíva az ellenfél főobjektívája és a játékos az asztal saját maga felé eső szélére helyezi el, tetszőleges helyre, majd ellenfele ugyanezt teszi saját oldalán. A két másikat (szintén egyesével felváltva), az ellenfél térfelén kell elhelyezni oly módon, hogy az objektíva másik célponttól és az ellenséges asztalszéltől legalább 30cm-re helyezkedjen el.

48. oldal: Törd meg a lelküket (Break Their Spirit): a játékos elpusztítja ellenfele (bővítményekkel együtt) legnagyobb pontértékű formációját. Ha több ilyen is van, bármelyik elpusztításáért jár ez a pont.

48. oldal: Mindegyik lehetőség egy győzelmi pontot jelent. A csatát az nyeri, aki több győzelmi pontot szerez a harmadik forduló záró fázisát követően. Amennyiben egyik játékos sem szerzett legalább két győzelmi pontot, illetve megegyező számút gyűjtöttek a harmadik és a negyedik kör végén is, akkor tiebreakre kerülhet sor. Ekkor mindkét játékos dob D6-al. Ha a két dobás eredménye azonos, úgy új kör következik, ha nem, sor kerül a tiebreakre.

A bejegyzés trackback címe:

https://epichq.blog.hu/api/trackback/id/tr765284771

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.