Címkék

Utolsó kommentek

  • Leaxe: Megnéztük az első titán durranáskor. Scoutra is kapnak. "If any Scout or Battle Titan formation is destroyed, then any friendly formations within line of sight receive one blast marker." MeyilKree... (2015.10.28. 08:47) A titánok harca
  • Bulba: Bár nem néztem meg most a sereglistákat, de úgy rémlik, hogy az AM-nél csak battle titan kilövése után kap a többi line of sight-ban álló formáció blast markert. A Warhound viszont scout titan... (2015.10.28. 05:06) A titánok harca
  • MeyilKree: Azonnali betűméretnövelést követelek, mert olvashatatlan telefonon és tableten is! A képek jók viszont! ;) (2015.10.27. 22:59) A titánok harca
  • Sebitar: Ó jessz! Köszöntük!:) (2014.08.15. 18:55) Epic szabálykönyv magyarítás 2nd edition
  • Petrow: Nicey nice, köszönjük! (2014.08.15. 13:22) Epic szabálykönyv magyarítás 2nd edition
  • Utolsó 20

Turbure-i hadjárat: 2. forduló + FAQ

2012.07.27. 10:04 | Bulba | Szólj hozzá!

Véget ért a második forduló a hadjáratban. Ütközetre még most sem került sor, de éleződik a helyzet, hamarosan várható az első összecsapás. Ha ez megtörténik, a hadjárat természetszerűleg lelassul, mert be kell várni a csaták lejátszását.

A jelenlegi állás a következő:

JÁTÉKÁLLÁS

TÉRKÉP

MEZŐEFFEKTEK

BÓNUSZOK

A hadjárat alapszabályaiban eszközöltem néhány változtatást. Ebből a legfontosabb, hogy a játékosok kérésének megfelelően, minden forduló végén a következő forduló lépési sorrendjét újrasorsolom. Ennek megfelelően a harmadik fordulóban a következő lesz a sorrend:

Matusy

Gobbo

Meaneye

Leaxe

Bulba

Másik fontos változás, hogy már a most végetért fordulóval kezdődően, az érkező erősítés nagysága 1.000 pont + 100 pont/uralt mező (maximum +500 pont).

Harmadik változás, hogy a már elfoglalt mezőről önként le lehet mondani. Ekkor az ott állomásozó helyőrség visszakerül tartalékba, a mező meg felszabadul, korlátozás és harc nélkül elfoglalható. A mező feladása is lépésnek számít!

Felmerültek a hadjárat során közérdekű kérdések is, amikre most válaszolok:

1. A 10-es területről a 25.ös közvetlenül megközelíthető? - Nem

2. Át lehet lépni a két (űrkikötő esetén négy) mezős mozgással ellenséges terület fölött? - Igen, de ha nincs saját szomszédos mező a megtámadott mellett, jár a -1 initiative módosító.

3. Egy mezőt már elfoglalt az előttem lépő játékos ebben a fordulóban. Megtámadhatom? - Nem , csak a következő fordulóban lehet arra a mezőre lépni, amelyiknél már történt esemény.

4. Ugyan azt a bónuszt választhatják többen is? - Igen

5. Ugyan azt a bónuszt választhatom többször is? - Nem

6. A helyőrség pontértékéből is lehet használni szomszédos mező támadásakor? - Nem, csak a tartalékkal lehet támadni.

A bejegyzés trackback címe:

https://epichq.blog.hu/api/trackback/id/tr224681125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.